Jak połączyć moje konto?
Czy posiadasz naszą kartę lojalnościową?
Najpierw musimy utworzyć Twoje konto internetowe i połączyć je z Twoją kartą.
Można to zrobić za pomocą tego formularza rejestracyjnego, w którym poprosimy Cię o podanie numeru karty.
Użyjemy Twojego adresu e-mail/numeru telefonu, którego użyłeś podczas rejestracji w sklepie, aby potwierdzić dane z Twojej karty.
Jeśli podczas rejestracji nie podałeś przynajmniej jednej z danych uwierzytelniających, Twoje konto zostanie połączone w ciągu 48 godzin, jeśli zarejestrujesz się przy użyciu tych samych danych.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy podczas tego procesu, proponujemy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Utwórz moje konto internetoweUkryj
Masz już konto?
Zaloguj się przy pomocy swoich danych
Zaloguj sięZapomniałeś hasła? Wygeneruj nowe klikając w przycisk poniżej
Resetuj hasłoUkryj
Jesteś nowym klientem?
Jeżeli nie posiadasz konta ani karty Yves Rocher, załóż je tutaj
Zacznij zbierać punkty za zakupy
Utwórz kontoUkryj
Czy posiadasz naszą kartę lojalnościową?
Najpierw musimy utworzyć Twoje konto internetowe i połączyć je z Twoją kartą.
Można to zrobić za pomocą tego formularza rejestracyjnego, w którym poprosimy Cię o podanie numeru karty.
Użyjemy Twojego adresu e-mail/numeru telefonu, którego użyłeś podczas rejestracji w sklepie, aby potwierdzić dane z Twojej karty.
Jeśli podczas rejestracji nie podałeś przynajmniej jednej z danych uwierzytelniających, Twoje konto zostanie połączone w ciągu 48 godzin, jeśli zarejestrujesz się przy użyciu tych samych danych.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy podczas tego procesu, proponujemy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Utwórz moje konto internetoweMasz już konto?
Zaloguj się przy pomocy swoich danych
Zaloguj sięZapomniałeś hasła? Wygeneruj nowe klikając w przycisk poniżej
Resetuj hasłoJesteś nowym klientem?
Jeżeli nie posiadasz konta ani karty Yves Rocher, załóż je tutaj
Zacznij zbierać punkty za zakupy
Utwórz konto